Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [X]



  1. Rejestracja
    1. Jak założyć konto na Portalu CentrumRekodziela.pl?

      Aby założyć konto należy wypełnić "Formularz rejestracyjny", znajdujący się pod linkiem „Zarejestruj się” na Stronie Głównej w Panelu logowania oraz w prawym górnym rogu Strony Głównej. W „Formularzu rejestracyjnym” należy wypełnić wymagane pola:

      • Login
      • E-mail
      • Hasło
      • Powtórz hasło

      Przed rejestracją należy zapoznać się z regulaminem a następnie go zaakceptować.

      Po wypełnieniu wymaganych pól proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem.

      Końcowym etapem rejestracji jest kliknięcie linka aktywacyjnego wysłanego na adres e-mail podany przy rejestracji, jego kliknięcie jest niezbędne do pomyślnego zakończenia rejestracji.
    2. Nie otrzymałem e-maila z linkiem aktywacyjnym?

      Jeśli do 48 godzin od momentu rejestracji nie otrzymałeś e-maila z linkiem aktywacyjnym bardzo prosimy o zgłoszenie problemu na adres e-mailowy: pomoc@centrumrekodziela.pl

      Każde zgłoszenie będzie rozpatrzone do 48 godzin od momentu zgłoszenia.

    3. Podałem zły adres e-mail podczas rejestracji?

      W przypadku podania złego adresu e-mail proces rejestracji nie może być zakończony, ponieważ końcowym etapem rejestracji jest kliknięcie linka aktywacyjnego przesłanego właśnie na podany adres e-mail. W sytuacji kiedy doszło do pomyłki w adresie e-mail proponujemy dokonanie ponownej rejestracji z poprawnymi danymi.

    4. Czy mogę zmienić adres e-mail podany podczas rejestracji?

      Nie można zmienić adresu e-mail podanego podczas rejestracji, ponieważ jest on niezbędny do prawidłowego świadczenia usług przez Zespół CentrumRekodziela.pl.

    5. Czym różni się Login podany podczas rejestracji od Nazwy wyświetlanej?

      Login (rejestracja) – nazwa podana przez użytkownika podczas procesu rejestracji, nie podlega zmianie ponieważ jest niezbędna do prawidłowego świadczenia usług przez Zespół CentrumRekodziela.pl. Jej podanie jest wymagane przy logowaniu się na Portalu oraz w przypadku kontaktu użytkownika z Zespołem CentrumRekodziela.pl, gdyż jest niezbędna do odszukania danego użytkownika i rozwiązania ewentualnego problemu.

      Nazwa wyświetlana - jest to nazwa, która będzie widoczna dla innych użytkowników. Użytkownik może ją w każdej chwili zmienić.

  2. Profil
    1. Co zrobić kiedy nie pamiętam hasła?

      Link „Nie pamiętam hasła” znajduje się na Stronie Głównej w Panelu logowania.

      Dostępny jest również z głównego paska menu pod funkcją „Zaloguj”.

      Po wybraniu funkcji „Nie pamiętam hasła” pojawia się formularz „Zresetowanie hasła”, w którym należy podać Nazwę użytkownika/Login oraz Adres e-mail.

      Nazwa użytkownika/Login oraz Adres e-mail muszą być zgodne z tymi, które zostały podane podczas rejestracji.

      Po wprowadzeniu wymaganych danych proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Resetuj hasło”.

      Jeśli proces „Zresetowania hasła” został pomyślnie zakończony to na podany adres e-mail zostanie wysłany e-mail zawierający hasło tymczasowe.

      Dla bezpieczeństwa prosimy o zmianę hasła tymczasowego na własne przy pierwszym logowaniu.

    2. Jak zmienić hasło do profilu?

      Zmiany hasła można dokonać po zalogowaniu się na swoim koncie. Należy wybrać opcję „Twój profil”, a następnie „Zmień hasło”. Po wybraniu opcji „Zmień hasło” należy wypełnić wymagane pola:

      • Poprzednie hasło
      • Nowe hasło
      • Powtórz nowe hasło

      Nowe hasło musi być ciągiem przynajmniej ośmiu znaków.

      Po wprowadzeniu wymaganych danych proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Zmień hasło”.

    3. Jak zamieścić zdjęcie na swoim profilu?
      Formularz umożliwiający zamieszczenie zdjęcia profilowego dostępny jest w "Twoim profilu" w zakładce „Edytuj profil”.
      Funkcja „Zmień zdjęcie profilu” znajduje się pod miniaturą zdjęcia. Po jej kliknięciu pojawi się Formularz „Zmień zdjęcie profilu” zawierający przeglądarkę umożliwiającą wybranie odpowiedniego zdjęcia.

      Po wypełnieniu wymaganego pola proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Dodaj”.

      Jeśli zdjęcie które chcieli Państwo dodać nie pojawi w miejscu zdjęcia profilowego prosimy o odświeżenie strony wybierając z klawiatury przycisk F5.

    4. Jak zmienić zdjęcie na swoim profilu?
      Formularz umożliwiający zamieszczenie zdjęcia profilowego dostępny jest w Twoim profilu w zakładce „Edytuj profil”. Funkcja „Zmień zdjęcie profilu” znajduje się pod miniaturą zdjęcia. Po jej kliknięciu pojawi się Formularz „Zmień zdjęcie profilu” zawierający przeglądarkę umożliwiającą wybranie odpowiedniego zdjęcia.

      Po wypełnieniu wymaganego pola proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Dodaj”.

      Jeśli zmieniłeś zdjęcie profilowe a wyświetla się w dalszym ciągu stare prosimy o odświeżenie strony.

    5. Jak zamieścić informacje o sobie na profilu?
      W zakładce "Twój profil" znajduje  się funkcja "Edytuj profil", gdzie mamy możliwość wpisania swoich danych i informacji o sobie, które chcemy zaprezentować innym.

      W Twoim profilu znajdują się następujące dane:

      Dane rejestracyjne - nie podlegają zmianie
      Dane adresowe - można je edytować
      Wizytówka - można ją edytować

      Proszę pamiętać, że dane adresowe oraz informacje w wizytówce są zamieszczane dobrowolnie i są widoczne dla innych użytkowników również tych nie zarejestrowanych na naszym Portalu.  
    6. Jak wprowadzić dane adresowe?

      Formularz umożliwiający wprowadzenie danych adresowych jest dostępny w Twoim profilu w zakładce „Edytuj profil”. Po wybraniu zakładki „Dane adresowe” pojawi się formularz „Edycja danych adresowych” zawierający następujące dane:

      • Imię
      • Nazwisko
      • Numer telefonu
      • Kod pocztowy
      • Miasto
      • Województwo

      Po wprowadzeniu danych prosimy pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Zapisz zmiany”

    7. Jak zmienić dane adresowe?

      Formularz umożliwiający zmianę danych adresowych jest w Twoim profilu w zakładce „Edytuj profil”. Po wybraniu zakładki „Dane adresowe” pojawi się formularz „Edycja danych adresowych” zawierający następujące dane:

      • Imię
      • Nazwisko
      • Numer telefonu
      • Kod pocztowy
      • Miasto
      • Województwo

      Po zmianie danych prosimy pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Zapisz zmiany”.

    8. Jakie dane mogą znaleźć się w wizytówce?

      O tym jakie informację znajdą się w wizytówce decyduje Użytkownik. Dane w wizytówce są wprowadzane przez Użytkowników dobrowolnie i na własną odpowiedzialność (należy pamiętać o tym, że te dane są widoczne dla wszystkich użytkowników).

      Mają one służyć pełniejszej prezentacji profilu Użytkownika.

      Informacje te nie mogą naruszać punktu 5 regulaminu CentrumRekodziela.pl.

    9. Jak dodać użytkownika do znajomych?

      Opcja „Dodaj użytkownika do znajomych” jest dostępna dla użytkowników zarejestrowanych i jest widoczna dla Użytkownika podczas przeglądania zdjęć wybranych z Galerii. Po jej kliknięciu wybrany użytkownik zostaje zapisany w Twoim profilu w zakładce „Twoi znajomi”.

    10. Jak usunąć użytkownika ze znajomych?

      Opcja pozwalająca usnąć użytkownika ze znajomych znajduje się w „Twoim profilu" w zakładce „Twoi znajomi”. Po jej rozwinięciu pojawia się lista ulubionych użytkowników. Przy każdym z użytkowników znajduje się opcja „Usuń ze znajomych”.

    11. Jak wysłać wiadomość do użytkownika?
      Aby wysłać wiadomość do innego Użytkownika, należy być zalogowanym.

      Sposób 1

      Pod Menu głównym znajduje się link "Wiadomości", po naciśnięciu którego zostajemy przekierowani do naszej poczty.

      Po prawej stronie widoczna jest funkcja "Nowa" po jej wybraniu pojawia się okno umożliwiające napisanie nowej wiadomości.   

      W formularzu nowej wiadomości należy wybrać odbiorcę klikając w "Wyszukaj odbiorcę" pojawi się wyszukiwarka, w której wpisujemy nazwę użytkownika i klikamy "Szukaj". Z otrzymanej listy użytkowników, wybieramy właściwego.

      Jeśli nie pamiętamy dokładnej nazwy Użytkownika należy w formularzu nowej wiadomości wybrać odbiorcę klikając w "Wyszukaj odbiorcę" a następnie od razu kliknąć funkcję "Szukaj". Pojawia się nam pełna lista użytkowników z pośród której możemy wybrać osobę do której piszemy wiadomość. Użytkownicy na liście ułożeni są zgodnie z kolejnością rejestracji.

      Następnie wypełniamy pola "tytuł" oraz "treść wiadomości".

      Z prawej strony nad formularzem znajduje się funkcja "Wyślij"

      Sposób 2

      Oglądając zdjęcia danego Użytkownika, po prawej stronie widzimy pole z "Informacjami o użytkowniku".  Dostępne są na nim opcje dotyczące wybranego Użytkownika takie jak:
       
      Dodaj do znajomych
      Wyświetl galerie
      Wyświetl profil
      Wyślij wiadomość

      Wybieramy "Wyślij wiadomość" następnie wpisujemy tytuł  i treść wiadomości. W tym przypadku nie wybieramy odbiorcy ponieważ wiadomość zaadresowana jest automatycznie.

      Z prawej strony nad formularzem znajduje się funkcja "Wyślij".
    12. Chcę wysłać wiadomość z mojego konta do innego użytkownika, jak wybrać odbiorcę?
      W formularzu nowej wiadomości należy wybrać odbiorcę klikając w "Wyszukaj odbiorcę" pojawi się wyszukiwarka, w której wpisujemy nazwę użytkownika i klikamy "Szukaj". Z otrzymanej listy użytkowników, wybieramy właściwego.

      Jeśli nie pamiętamy dokładnej nazwy Użytkownika należy w formularzu nowej wiadomości wybrać odbiorcę klikając w "Wyszukaj odbiorcę" a następnie od razu kliknąć funkcję "Szukaj". Pojawia się nam pełna lista użytkowników z pośród której możemy wybrać osobę do której piszemy wiadomość. Użytkownicy na liście ułożeni są zgodnie z kolejnością rejestracji.
    13. Jak zarządzać wiadomościami?

      Panel pozwalający na zarządzanie wiadomościami znajduje się w Twoim profilu, aby z niego skorzystać należy wybrać zakładkę Wiadomości, następnie pojawi się nam okno zawierające następujące opcje:

      • Skrzynka odbiorcza - nie przeczytane wiadomości odznaczają się pogrubionym tekstem.
      • Skrzynka nadawcza

      Aby usunąć wiadomość należy zaznaczyć kwadracik znajdujący się w pierwszej kolumnie tabelki, a następnie wybrać opcję "Usuń" znajdującą się w prawym górnym rogu nad datą otrzymania lub w przypadku wiadomości wysłanych przez nas nad datą wysłania.

    14. Jak mogę zaprosić znajomego do Portalu CentrumRekodziela.pl?

      Gotowy formularz z zaproszeniem znajduje się w Twoim profilu pod przyciskiem „Wyslij zaproszenie”. Zawiera on:

      • Twoje imię i nazwisko/ Nazwę użytkownika
      • Twój adres e-mail
      • E-mail osoby zapraszanej
      • Temat wiadomości

      Aby wysłać zaproszenie należy wybrać przycisk „Wyślij zaproszenie”.

    15. Jak usunąć konto?

      Funkcja „Usuń konto” znajduje się w Twoim profilu. W celu uniknięcia przypadkowego usunięcia konta, zostaniemy poproszeni o potwierdzenie chęci usunięcia konta poprzez wybranie przycisku „Usuń konto”. Po skasowaniu konta nie będzie możliwości odzyskania konta oraz zdjęć zamieszczonych w galerii.

    16. W jaki sposób mogę zamieścić Logo CentrumRekodziela.pl na swojej stronie?
      Aby zamieścić Logo CentrumRekodziela.pl na swojej stronie internetowej należy kliknąć w link "Pobierz banner CR" znajdujący się w prawym górnym rogu na Stronie Głównej.
      Można pobrać banner i wstawić jako odnośnik obrazkowy lub użyć kodu dostępnego pod każdym bannerem, aby osadzić banner bezpośrednio bez pobierania obrazka.
    17. Czy wystawianie prac na Portalu CentrumRekodziela.pl jest płatne?

      Wystawianie prac na Portalu CentrumRekodziela.pl jest bezpłatne.

  3. Profil - komentarze
    1. Jak wystawić komentarz?

      Formularz umożliwiający wystawienie komentarza znajduje się pod każdym zdjęciem w Galerii, jest dostępny tylko po zalogowaniu na swoim koncie. Po wprowadzeniu odpowiedniej treści należy kliknąć przycisk "Wyślij". Komentarz pojawi się pod zdjęciem tylko wtedy jeśli właściciel zdjęcia go zaakceptuje.

    2. Jak zaakceptować komentarz?
      Komentarz można zaakceptować wybierając funkcję "Akceptuj" dostępną po rozwinięciu linku "Komentarze" znajdującego się pod menu głównym widocznym po zalogowaniu na koncie Użytkownika.

      Rozwijając link "Komentarze" pojawiają się do wyboru opcje:

      Nowe
      Zaakceptowane
      Odrzucone

      Wybieramy opcję Nowe, gdzie znajdują się wszystkie komentarze wystawione przez innych Użytkowników, które można odrzucić "Odrzuć" lub zaakceptować "Akceptuj".

      Funkcja "Akceptuj" znajduje się przy każdym komentarzu, jej kliknięcie powoduje opublikowanie komentarza pod odpowiednią pracą oraz przeniesienie do zakładki  Zaakceptowane.

      Użytkownik będący autorem komentarza jest automatycznie informowany o tym, że jego komentarz został zaakceptowany.

      Komentarze będące w zakładce Zaakceptowane w każdej chwili możemy odrzucić. Po odrzuceniu Komentarza przestaje on być widoczny w Galerii pod zdjęciem i zostaje przeniesiony do zakładki Odrzucone.
    3. Jak odrzucić komentarz?
      Komentarz można odrzucić wybierając funkcję "Odrzuć" dostępną po rozwinięciu linku "Komentarze" znajdującego się pod menu głównym, widocznym po zalogowaniu na koncie Użytkownika.

      Rozwijając link "Komentarze" pojawiają się do wyboru opcje:

      Nowe
      Zaakceptowane
      Odrzucone

      Wybieramy opcję Nowe, gdzie znajdują się wszystkie komentarze wystawione przez innych Użytkowników, które można odrzucić "Odrzuć" lub zaakceptować "Akceptuj".

      Funkcja "Odrzuć" znajduje się przy każdym komentarzu jej kliknięcie powoduje, że komentarz nie zostanie opublikowany i zostanie przeniesiony do zakładki Odrzucone.

      Użytkownik będący autorem komentarza jest automatycznie informowany o tym, że jego komentarz został odrzucony.

      Komentarze będące w zakładce Odrzucone w każdej chwili możemy zaakceptować. Po zaakceptowaniu komentarz staje się widoczny w Galerii pod zdjęciem i  zostaje przeniesiony do zakładki Zaakceptowane.
    4. Jak zarządzać komentarzami?

      Panel pozwalający na zarządzanie komentarzami znajduje się pod menu głównym "komentarze", który widoczny jest po zalogowaniu się na swoim koncie. Po kliknięciu w link "komentarze" pojawi się okno zawierające następujące opcje:

      • - Komentarze otrzymane: Nowe, Zaakceptowane, Odrzucone.
      • - Komentarze wystawione: W tym przypadku pojawia się lista wszystkich komentarzy wystawionych przez nas.

      Przy każdym komentarzu wyświetlany jest status:

      Opublikowany - oznacza, że komentarz został przeczytany i zaakceptowany.
      Nieopublikowany - oznacza, że komentarz został przeczytany i odrzucony.
      Oczekuje na zaakceptowanie - oznacza, że nasz komentarz nie został jeszcze przeczytany.

    5. Czy można usunąć komentarz wystawiony pod pracą innego użytkownika?

      Komentarz wystawiony pod pracą innego użytkownika może być usunięty, tylko przez właściciela pracy.

      Proszę jednak pamiętać, że komentarze wystawiane przez Państwa są widoczne dla innych Użytkowników tylko wtedy kiedy zostały zaakceptowane przez właściciela pracy. Aby usunąć już opublikowany komentarz należy zwrócić się do autora pracy z prośbą o jego odrzucenie.

  4. Galeria
    1. Jak dodać zdjęcie do Galerii?

      Funkcja „Dodaj zdjęcie” znajduje się w Twoim profilu.

      Aby dodać zdjęcie należy wybrać opcję „Dodaj zdjęcie” i wypełnić wymagane pola:

      Plik - Wgrywane zdjęcie musi mieć przynajmniej 500 pikseli szerokości oraz nie może przekraczać 5MB pamięci.

      Tytuł zdjęcia - Tytuł pod jakim zdjęcie będzie widoczne w galerii, oraz po jakim będzie widoczne przez wyszukiwarki internetowe.

      Opis zdjęcia - Opis pozwoli precyzyjniej przedstawić szczegóły prezentowanego przedmiotu. Jest także istotną wskazówką dla wyszukiwarek internetowych.

      Po wypełnieniu wymaganych pól proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Dodaj”.

      Kiedy zdjęcie zostanie dodane do Galerii wybierz odpowiednią dla niego Kategorię w jakiej ma być wyświetlane. Kategorie zawsze można zmienić edytując zdjęcie.

      Po zaznaczeniu odpowiedniej Kategorii proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem „Przypisz kategorię”.

    2. Jak edytować zdjęcie dodane do Galerii?

      Funkcja „Edytuj” jest dostępna po wyświetleniu zdjęcia w pełnym rozmiarze link znajduje się nad zdjęciem.

      Po wybraniu opcji „Edytuj” pojawi się formularz, w którym możemy zmienić „Tytuł zdjęcia”, „Opis zdjęcia” oraz kategorię do której zdjęcie zostało przypisane.

      Zmiany kategorii można dokonać za pomocą linku „Zmień kategorię”, pod którym znajduje się formularz z kategoriami, zaznaczamy jedną z nich a następnie zapisujemy zmiany używając przycisku „Przypisz kategorię”.

      Po zmianie kategorii automatycznie powracamy do formularza „Edycji zdjęcia” i przy użyciu przycisku „Zapisz zmiany” dokonujemy zapisu zmian jakie zamieściliśmy wcześniej w formularzu.

    3. Jak zmienić kategorię przypisaną do zdjęcia?
      Zmiany kategorii zdjęcia można dokonać po wyświetleniu zdjęcia w pełnym rozmiarze i wybraniu opcji "Edytuj", która znajduje się nad zdjęciem.
      Po wybraniu opcji "Edytuj" pojawi się formularz „Edycja zdjęcia”, gdzie znajduje się link "Zmień kategorię". Z listy kategorii należy wybrać odpowiednią kategorię i zatwierdzić przyciskiem „Przypisz kategorię”.
      Po zmianie kategorii automatycznie powracamy do formularza „Edycja zdjęcia”, gdzie dokonane zmiany zatwierdzamy przyciskiem „Zapisz zmiany”.
    4. Jak usunąć zdjęcie z Galerii?

      Funkcja „Usuń” jest dostępna nad każdym zdjęciem po wyświetleniu go w Galerii w pełnym wymiarze. Funkcja ta jest widoczna tylko dla właściciela zdjęcia. Zdjęcie można usunąć wybierając je bezpośrednio z Galerii w profilu lub Galerii głównej.

      Wybierając opcję „Usuń” zostaniemy poproszeni o potwierdzenie chęci usunięcia wybranego zdjęcia w celu uniknięcia przypadkowego usunięcia pracy.

      Przycisk „Usuń zdjęcie” prowadzi do nieodwracalnego usunięcia go z naszych serwerów.

      Wraz ze zdjęciem zostają usunięte wszystkie dane z nim związane:

      • Komentarze do zdjęcia.
      • Licznik osób, którym to zdjęcie się podobało.
      • Tytuł.
      • Opis.
    5. Po jakich kryteriach jest przeszukiwana Galeria?

      Wyszukiwanie proste

      Ten sposób pozwala na przeszukanie Galerii po frazie (treści) wpisywanej w Tytule, Opisie zdjęcia oraz Kategorii. Dlatego ważne aby tytuł i opis zdjęcia zawierał jak najwięcej informacji o produkcie zamieszczonym przez Państwa w Galerii oraz by produkt był przyporządkowany do odpowiedniej Kategorii. 

      Wyszukiwanie zaawansowane

      Ten sposób pozwala na wyszukiwanie:

      • po nazwie Użytkownika
      • po tytule i opisie zdjęcia
      • po kategorii
        • Na Stronie głównej pod wyszukiwarką wyświetlanych jest ostatnich dziesięć słów wpisywanych w wyszukiwarkę.

    6. Jak wyszukać konkretnego użytkownika?

      Sposób 1

      Użytkownika możemy wyszukać z pomocą "Wyszukiwania zaawansowanego", które pozwala mam na wyszukiwanie min. po nazwie Użytkownika.

      "Wyszukiwanie zaawansowane" dostępne jest na Stronie głównej nad Galerią zdjęć.

      Sposób 2

      Użytkownika możemy wyszukać również z pomocą wyszukiwarki dostępnej z zakładce "Użytkownicy" znajdującej się w "Menu głównym"

      W obu przypadkach w puste pole wpisujemy nazwę Użytkownika a następnie wybieramy opcję "Szukaj"

      Na Stronie głównej pod wyszukiwarką wyświetlanych jest ostatnich  dziesięć słów wpisywanych w  wyszukiwarkę. 
      <

  5. Forum
    1. Jak podzielone są Fora?
      Fora podzielone są tematycznie. Każda dziedzina rękodzieła posiada swoje własne Forum w obrębie, którego użytkownicy mogą zakładać nowe wątki związane z tematyką danego forum.

      Prosimy o nadsyłanie propozycji nowych dziedzin rękodzieła. Zespół CentrumRekodziela.pl zachowuje sobie prawo do uwzględnienia tylko niektórych propozycji.
    2. Jak założyć nowy wątek?
      Nowy wątek może założyć tylko użytkownik zalogowany. Pierwszym krokiem do założenia wątku jest otworzenie zakładki "Forum" a następnie wybranego forum.

      Przycisk "Dodaj nowy wątek" znajduje się w górnej części strony, po jego wybraniu pojawi się formularz, który należy wypełnić.

      Po wypełnieniu wymaganych pól proszę pamiętać o zatwierdzeniu operacji przyciskiem "Zapisz".
    3. Dlaczego mój post został usunięty?
      Powodem usunięcia posta jest dopuszczanie się zachowań niezgodnych z regulaminem Portalu CentrumRekodziela.pl.

      Zachowania za które Administrator może usunąć post Użytkownika są opisane w punkcie 12 regulaminu Portalu CentrumRekodziela.pl.

      Prosimy o przestrzeganie zasad netykiety.
    4. Co to znaczy zastać zbanowanym?
      Zostać zbanowanym oznacza zostać zablokowanym.

      Jeśli Użytkownik uważa, że został niesłusznie zablokowany może skontaktować się z Administratorem Forum w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

      Zachowania za które Administrator może nałożyć ban na Użytkownika są opisane w punkcie 12 regulaminu Portalu CentrumRekodziela.pl.
    5. Dlaczego zostałem zbanowany?
      Powodem nałożenia na użytkownika bana jest nagminne dopuszczanie się zachowań niezgodnych z regulaminem Portalu CentrumRekodziela.pl.

      Zachowania, za które Administrator może nałożyć ban na Użytkownika są opisane w punkcie 12 regulaminu Portalu CentrumRekodziela.pl.
    6. Jakie funkcje na portalu są zablokowane dla Użytkownika zbanowanego?
      Dla Użytkownika zbanowanego zablokowane są następujące funkcje:

      Zakładanie nowych wątków.
      Dodawanie postów do wątków.
    7. Jakie zachowania nie będą tolerowane na Forum a za które nie należy się jeszcze ban?
      Każdemu czasem zdarzy się powiedzieć, a w przypadku wypowiedzi na Forum napisać coś niestosownego co może nie spodobać się innym użytkownikom Forum lub kogoś urazić. Jednakże jeśli są to sytuacje zdarzające się sporadycznie będą kończyły się jedynie usunięciem posta i upomnieniem dla jego autora.  Jeśli jednak będziemy otrzymywać od użytkowników sygnały o nagminnym łamaniu regulaminu przez jakiegoś użytkownika i będą one poparte faktami (które stanowi treść posta) użytkownik ten zostanie zbanowany.

      Prosimy o przestrzeganie zasad netykiety.

      Powodem usunięcia posta jest dopuszczanie się zachowań niezgodnych z regulaminem Portalu CentrumRekodziela.pl 

      Zachowania, za które Administrator może usunąć post Użytkownika są opisane w punkcie 12 regulaminu Portalu CentrumRekodziela.pl.
  6. Promocja
    1. Co zrobić, aby znaleźć się wśród najaktywniejszych użytkowników?

      W Akcji Najaktywniejsi mogą brać udział wyłącznie Użytkownicy zarejestrowani. Polega ona na wyróżnieniu na Stronie Głównej profilów pięciu Użytkowników, którzy w ostatnich 7, 14, 30 dniach wykazali się największą aktywnością. Najbardziej aktywni Użytkownicy wybierani są przez system, na podstawie punktów przyznawanych za dodawanie zdjęć do Galerii, za usunięcie zdjęcia punkty są odejmowane.

    2. Czy mogę zamieścić Logo CentrumRekodziela.pl na swojej stronie?
      Tak, każdy Użytkownik może wstawić Logo CentrumRekodziela.pl na swojej stronie internetowej lub blogu. Nasze logo znajduje się w prawym górnym rogu Strony Głównej pod linkiem "Pobierz baner CR".